#PrayForGaza

#PrayForGaza

SUPPORTERS

Wednesday, January 2, 2013

HELLO 2013

Assalamualaikum..
yo whassup.. whassup..
hehe.. ok.. tahun baru menjelma lagi...

tapi azam tahun baru kita masih ke di takuk lama??
ataupun dh tercapai??
alhamdulillah kalau dah tercapai..

bagi yg tak tercapai ataupun belum tercapai..
jangan give up..
teruskan usaha..
bangkit dan realisasikan impian dan cita-citamu..

macam lagu Bangkit - DJ Fuzz ft. Altimet & Salam

Berakit-rakit ke hulu berenang-renang ke tepian

Bersakit-sakit dahulu bersenang senang kemudian
Kemudian

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula

Bangkit bila diluka nanti pulihlah semula
Bangkit biar bersusah dulu nanti senang semua
Sakit pada luka kan pulih semula


So, jangan give up..
Usaha dan teruskan usaha..

がんばって.. 행운.. hwaiting!!!

Ok.. let's check it.. apa azam tahun baru kali ni??
dan lagi satu kan.. 
kalau buat azam tu, biar la sepadan dgn kita dan masih boleh tercapai dgn akal kita..
ni letak azam nak kahwin dgn artis la..
kalau artis Malaysia tu boleh faham la..
tapi ni artis Korea, Jepun dan seantero dengannya..
apa la.. tak logik.. tapi kalau tercapai.. alhamdulillah..
dah jodoh la tu kan.. hehe.. *tiba-tiba terfikir pasal nikah pula*


azam tahun ni simple and nice..
tak grand sangat..
cukup la Allah yg tau apa hasrat yg terpendam dalam hati ni..

Kalau rajin tu kan.. gerakkan jari-jemari yg lentik dan runcing tu..
Share-share la azam tahun ni..
Nak jugak tau apa azam tahun ni kan.. hehe..

Walau apa pun.. Semua yg baik tu datangnya drpd Allah..
Dan yg buruk tu datang drpd diri sy sendiri..
Always remember ni..

"Allah tak beri apa yg kita mahu tapi Allah akan bagi apa yg kita perlu"


Wallahualam..